maanantai 23. huhtikuuta 2012

Avon postittaa.

mietin, että puhunkohan liian paljon ja liian sekavasti  joten päätin hieman lyhentää ja selkeyttää mun postauksia, tai ainakin yritän. joskus tietty tulee paljon tekstiä kun on paljon asiaa niinku esimerkiks viime postauksessa, mutta jospa lisäisin enemmän kuvia ja vähemmän puhetta! yritettäköön! päivän sana : AVON-paketti ♥ (ja koulu)

eli siis: 
Kulmakynä- ja harja, blondi  6,50€
Huulikiilto 6,90€
Latvaseerumi 5,90€ - 
AIVAN ihana, minä kuivakorppuhamppulatvainen rakastui tähän ainakin ensimmäisen käyttökerran jälkeen, latvat tuntuu niin paljon silosimmilta nyt!
Amazon suihkugeeli 3,50€-
Kuten huomaa, purkissa lukee FOR HIM, eli siis tämä on Tonille kun se aina valittaa kun meiän suihkussa ei oo miesten suihkusaippuoita, tässä nyt ois, ja hyvältähän tuo tuoksu:)
Huulipuna, mirage 5,90€-
Hieman yllätti kuinka pieni tuo tosiaan oli, mutta empä mää huulipunaa ihan joka päivä ensinnäkään käytä joten ei haittaa :D luonnollinen hieman punertava sävy. 
voi pitkä matikka, toivoisin niin, että löydettäis toisemme vielä jonakin päivänä ja mä ymmärtäisin sua ja sä mua... haaveilla voi, mutta onneks mulla on ihana poikkis, joka auttaa mua kotitehtävissä ^^

Huomiselle ois myös tarkotus palauttaa prosessiaineen ensimmäinen versio, ja vasta vähän aikaa sitte sain päähäni mistä sen kirjotan : Kyläkoulujen lakkauttaminen. Aihe on tosi puhuttava ja tekstiä varmasti riittää kun on niin paljon omaa kokemusta ja lakkauttamisia tapahtuu aivan nenän edessä... täytyy siis alkaa raaputtamaan jotakin fiksua ja vähemmän fiksua, tavoitteissa saada ainakin oma mielipide esille jollakin tapaa.

kyllä tästä vaan tuli silti melko pitkä... pikkuhiljaa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti