tiistai 20. maaliskuuta 2012

winter days are over


Kesäfiilistelyä auringonpaisteessa<3
 aattelin, että ois taas ehkä aika kirjotella tänne jotai fiksua ja vähemmän fiksua. lumet sulaa pikkuhiljaa ja kevät tekee tulojaan. voi että kun ootan innolla että pääsen ulos topissa ja sortseissa ilman kenkiä ja arskat päässä 8) toisaalta mua hieman stressaa se kesäloman tulo, kun mulla ei oo kesätöistä vielä tietoakaan, vaikka oon muutamaan paikkaan hakenu. pahoin kyllä pelkään, ettei mulla oo niihin mahiksia, mutta kaikkee pitää koittaa. myös se, että Toni lähtee heinäkuussa armeijaan, saa pikkasen surulliseks. täytyy vaan nauttii vielä kun se täällä on, ja eihän se maailmanloppukaan ole, viikonloppusin kerkeää sitten nähä:)
koulussa on aika tiivistä edelleen, niinku oon sanonukki jo, kokeita tulee yhteen myttyyn ja kaikki pitäis tehä ajallaan. noh onneks ens viikko on kokeista vapaata.
eipä mulla tähän hätään muuta! tuskin kukaan jaksaa ruveta lukemaan mitä tässä melkein kahen viikon aikana on tapahtunu, ku en oo postaillu tänne.
hyvää illanjatkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti