torstai 5. tammikuuta 2012

A new year and new tricks!

Joo ja taas se meni tähän. Luulin jo, että nyt jaksaisin ruveta kirjottelemaan tänne paljon mutta niin se vain jäi. syvimmät pahoittelut siitä, nyt siis päätin toodella pitkästä aikaa kirjustaa. Viimeksi oon yli kuukaus sitte kirjottanu, eli voi tulla paljonki juttua:)

Joulukuu olikin kiireistä ja jännittävää aikaa. Mulla oli synttäreitä, ja koeviikko loppui ja päästiin takasin Sotelle ja tuli Joulu ja iskän synttärit ja sen semmosta 8)
Laitanki jotai satunnaista kuvaa tähän perään ja kerron niistä sitte hiukan.. :)

Tästä ja ens viikosta kuitenki sen verran, että tän viikon oon siis vielä lomaillu oikein kovin ottein; eli siis nukkunu nukkunu nukkunu... Ens viikolla sitte alkaakin työharjottelu päiväkodilla jota kovasti jo ootan, innolla ja kauhulla! Kuitenki luulen, että kivaa siellä tulee olemaan se viis viikkoa 8)





Tässä on nyt sekasin vähän synttäri- ja joululahjoja.. Erityisesti tykkään tuosta työpöydästä jonka sain, mulla ei sitä ennen ollut minkäänlaista pöytää huoneessa, ja tuo on just semmonen ku oon halunnu! 








Tässä myös näkyy käytössä mun yks joululahjoista, sain siis siskolta kasan H&M:n kasvonaamioita, ja kuvassa siis suklaanaamio. Aika söpö, ha..:)






Ooon kuluttunu loman siis kattomalla OC:ta moooonta jaksoa putkeen päivässä.. kakkoskausi loppu tosi jännittävästi eli oli siis pakko lainata kaverilta kolmoskausi! Myöskin oon alottanu uuen innostuksen; lihaskunnon. Löysin kirjastosta mahtavan kirjan jossa siis löytyy moonta liikettä kaikille lihasryhmille, sekä valmiit harjotusohjelmat ja paaljon muuta tietoa:) tosi kätevä kirja, toivottavasti mun innostus säilyy! nimittäin oon ruvennu myös mittaamaan tuloksia joka viikko:) 



No eihän tästä nyt NIIIIN pitkästi tullu juttua, mutta palaamisiin! HYVÄÄ JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2012 KAIKILLE! toivottavasti vuodesta tulee ikimuistonen 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti