tiistai 28. helmikuuta 2012

köllitään ja ollaan vaan.

pahoitteluni tästä huimasta postaustiheydestä. hiihtoloma tosiaan alkanu ja eipä mulla oo ollu oikeastaa muuta tekemistä ku löhötä ja löhötä, tietty ois voinu käyttää aikaa myös tänne kirjotteluun, mutta niin se vaan on jääny o.O oon siis vieläki yksikseni täällä, ja vaikka aattelee että mitä sitä yksin tekis kotona, niin on se aika vain kulunut siivoiluun, ruuanlaittoon, pyykkäilyyn. (tässähän tuntee ittensä kotiäitiksi, ilman niitä lapsia)
noh huomenna aateltii ottaa rennosti paljussa lilluten ja kavereitten kans hengaten 8) luokkakavereita ja vetelin kavereita siis ois tulossa tänne ja luultavasti tulossa toodella kivaa:) oon vaan ittelleni saanu aiheutettua ja keksittyä kaikenlaisia kriisejä liittyen esim. että saanko veden paljuun, saanko musiikkia jostain, mitä laitan päälle jnejne.. mutta ehkäpä kaikki menee hyvi 8) en oo vielä jaksanu stressata koulutehtävistä, vaan aattelin ensin selvitä huomisesta ja rupean sitte miettimään koulua, hei nythän on hiihtoloma!

oon vieläkin hieman vihanen itelleni, ku en lähteny äitin ja iskän kans mukaan Thaimaaseen, kun tulee masentavia viestejä ja soittoja että 'täällä on 34 astetta, ollaan tehty sitä ja tätä ja tuota ja ostettu vaikka ja mitä'... toisaalta oon ilone että ne pääsee kunnon reissuun ihan kahestaanki :) ehkäpä lähen mukaan joku toinen kerta!

elma ja jukka käväsi myös tänään mun seurana, ja mietittii elman kans vaatevaihtoehtoja huomiselle , aattelin laittaa jonku hameen ja pelkän pinkin topin, mutta saas nähä vaihtuuko mielipije huomenna... haluun laittaa ainakin nuo uudet anttilasta ostetut sulkakorvikset, ja kynnetki ois nyt valmiiks lakattuna, vola!





1 kommentti: