lauantai 4. helmikuuta 2012

-24 °C

AIVAN LIIAN KYLMÄÄ! vähän aikaa jo tykkäsin tästä pakkasesta, mutta nyt se jo käy mun hermoille. tämmönen vilukinttu kun oon niin kokoajan oon aivan jäässä. no mutta toivottavasti pakkanen laskis ees -20 asteen alapuolelle (vai pitääkö se sanoa yläpuolelle?).. no kuitenkin varmaan ymmärrätte.
oon aivan hermona jo huomisesta, päässä on vain kokoajan huominen turnaus vaikka se onkin vaan turnaus..ensimmäinen peli Ouhua vastaan olis siis Kokkolassa 10, eli aikainen herätys tiedossa. tänään myös vietin kokopäivän futsalin parissa Kaustisella ja välillä kävin myös omissa reeneissä Vetelissä.
tuli myös lisää stressiä kun kaveri soitti että pitää tehä itsearviointi ennen maanantain loppukeskustelua (opettaja tulee työpaikalle ja arvioidaan mun työharjottelua jnejne..), eli siis täytyy myös sellanen täyttää.. myös jännittää minkälainen arvosana on harjottelusta tulossa :s noh kaikenlaista jännäämistä täsä on, mutta ens viikonloppuna ois tarkotus Tonin kans keksiä jotai jännempää tekemistä puolivuotispäivänä, (saattaa päätyä vaan siihen että mennään Corneriin pizzalle...)tai oikeastaa on ollu tarkotus mennä sinne kylpylään jo monta kuuukautta mutta aina vaan se on jääny.

mutta pakkaspäivän jälkeen lämpimään saunaan<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti