tiistai 10. tammikuuta 2012

trainingtraining





 Meiän ihana kisuli oli tehny mulle ihanan yllätyksen, se tyytyväisenä makoili mun sängyllä ja oli sotkenu mun huoneen ja sängyn aivan puruihin.. se oli varmaan käyny navetassa pyörimässä eka jossai purukasassa ja sen jälkeen tyytyväisenä tullu sotkemaan mun huoneen -.-





Noh, tänään olin taas siellä päiväkodissa, ja sen jälkee ku tuun kotiin niin on tosi tylsää niin innostun sitte aina treenaileen 8) samalla siinä räpsin siis kuvia ja katon The voicea niin liikkeet menee nopiasti ohi :)
Näyttösuunnitelman pitäis viimeistään lähettää perjantaina opettajalle, mutta onneks oon jo melko hyvällä mallilla siinä.. Kuitenki haluan viimeseen asti tehä sitä (vaikken saiskaan mitään aikaseks) niin lähetän sen luultavasti siis perjantaina illalla. Mulla ei oo hirveesti kummosempia suunnitelmia lähiajoille, työharjottelua vaan ja nautin siitä nyt täysin siemauksin kun ei kouluunkaan tarvi:) kuitenki on annettu koululta jonku verraa tehtäviä tehtäväks työharjottelun ajaksi, eli ei siitä pääse kuitenkaan eroon mitenkään :s
Sen verran mietittiin Tonin kans että lähettäis joku viikonloppu jonneki kylpylään kahestaa:) katottii esim. Tropiclandiaa yheks vaihtoehoks. Ja että tehtäis reissu sitte ku Tonilla alkaa lukuloma ja mulla loppuu työharjottelu ja ollaa oltu puol vuotta tällön yhessä:) myöski pitää miettiä onko kummallakaa sillo pelejä.. 



tosiaa vois pikkuhiljaa hommata jo vähän painavemmat painot :o



reenin jälkee on hyvä vähä rentoutua ja pistää maskia naamaan ennen suihkua :) oon niin hurahtanu näihi että luulen että ostan ite näitä taas lisää ku nuo joululahjamaskit loppuu...:p

Mutta hyvää illan- ja talvenjatkoa 8) (tyhmästi sanottu o.O)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti